Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#44794Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2020, před 4 lety

Petr Uchytil

Znění stížnosti

Na tomto webu jsem si objednal elektrokoloběžku. Koloběžka ovšem přišla jiná a v nepoužitelném stavu. Nešla rozložit do pojízdného stavu, nesvítilo zadní světlo. Ihned jsem volal ale bez úspěchu, buď to stále jen zvonilo nebo mi byl hovor odmítnut. Napsal jsem tedy e-mail a vše v něm vysvětlil a popsal. Přišla odpověď že se omlouvají a mám odstoupit od smlouvy. Koloběžku jsem zabalil a společně s odstoupením a kopií faktury odeslal zpět. Za dva dny telefon s tím že jsem ji poškodil a nemám nárok. Všechno jsem paní znovu vysvětlil, vyhledala si podle e-mailů že jsem skutečně reagoval hned, omluvila se sdělila mi že se to pokusí vyřídit v můj prospěch. Pár dní se nic nedělo a najednou koukám že mi přišla od nich na účet vratka v částce 7800kč a při tom jsem za zboží zaplatil 8947kč a 209kč za poštovné které jsem po nich ani nechtěl. Momentálně nekomunikují a záležitost považují za vyřízenou.


Požadované řešení

Rád bych dostal zpět plnou cenu za zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 23:25, před 4 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Podle § 1833 občanského zákoníku odpovídá spotřebitel prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Vzhledem k tomu, že spotřebitel obdržel zboží již poškozené, není za toto poškození odpovědný. Pokud má prodávající v úmyslu navrácenou částku snížit, je na něm, aby prokázal, že spotřebitel zboží poškodil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 15:27, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.