Společnost


Air Bank a.s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44798Kontokorent

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2020, před 4 lety

Lenka Burgerova

Znění stížnosti

Již třetí měsíc řeším zesplatneni kontokorentu, který měl fungovat když se zaplatí úroky hned první měsíc co se chyba stala, již třetí měsíc a kontokorent pořád nejde a pořád řeší? Na infolince to neustále mají v řešení, pak volají, že je dluh na urokachk, které jsou placené každý měsíc, mám trvaly příkaz aby se platily, dělají z lidí debili akorát a vymysli si částku aniž by si ji ověřila, když chci prepojit na vedouci, stále hledá výmluvy, že tam není a že číslo nemá, že se mi ozve. Přišlo 5 mejlu a samé lži, jeden tvrdí to a druhý ono. Ať se k tomu postaví nějaký nadřízený a začne to řešit, protoze je to únavné. Lži, lži a samé lži.


Produkt

Zespatnen kontokorent


Požadované řešení

Nechci žádné omluvy, chci vrátit zpět kontorent s tím že bude bez úroku. Mám na to nárok za to dlouhe čekání a za ty lži od operaturu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 17:25, před 4 lety

Pokud se spotřebitelka dostala do prodlení s úhradou jakéhokoli závazku vůči společnosti, má společnost dle písmena d) části "Postupy v případě porušení toho, na čem jsme se dohodli" podmínek pro používání kontokorentu (https://www.airbank.cz/file-download/763-podminky-pro-pouzivani-kontokorentu.pdf) právo blokovat nevyčerpanou část kontokorentu, nebo kontokorent vůbec neposkytnout. Pro odblokování kontokorentu společnost žádnou lhůtu nestanovila.

Pokud společnost nebude na reklamaci spotřebitelky reagovat, má spotřebitelka možnost obrátit se na finančního arbitra, který je oprávněn řešit spory mezi spotřebitelem a věřitelem nebo zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo jiného úvěru, zápůjčky, či obdobné finanční služby. Více informací o finančním arbitrovi lze dohledat na webové adrese https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 14:07, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.