Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již třetí měsíc řeším zesplatneni kontokorentu, který měl fungovat když se zaplatí úroky hned první měsíc co se chyba stala, již třetí měsíc a kontokorent pořád nejde a pořád řeší? Na infolince to neustále mají v řešení, pak volají, že je dluh na urokachk, které jsou placené každý měsíc, mám trvaly příkaz aby se platily, dělají z lidí debili akorát a vymysli si částku aniž by si ji ověřila, když chci prepojit na vedouci, stále hledá výmluvy, že tam není a že číslo nemá, že se mi ozve. Přišlo 5 mejlu a samé lži, jeden tvrdí to a druhý ono. Ať se k tomu postaví nějaký nadřízený a začne to řešit, protoze je to únavné. Lži, lži a samé lži.
Zespatnen kontokorent
Nechci žádné omluvy, chci vrátit zpět kontorent s tím že bude bez úroku. Mám na to nárok za to dlouhe čekání a za ty lži od operaturu.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka dostala do prodlení s úhradou jakéhokoli závazku vůči společnosti, má společnost dle písmena d) části "Postupy v případě porušení toho, na čem jsme se dohodli" podmínek pro používání kontokorentu (https://www.airbank.cz/file-download/763-podminky-pro-pouzivani-kontokorentu.pdf) právo blokovat nevyčerpanou část kontokorentu, nebo kontokorent vůbec neposkytnout. Pro odblokování kontokorentu společnost žádnou lhůtu nestanovila.
Pokud společnost nebude na reklamaci spotřebitelky reagovat, má spotřebitelka možnost obrátit se na finančního arbitra, který je oprávněn řešit spory mezi spotřebitelem a věřitelem nebo zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo jiného úvěru, zápůjčky, či obdobné finanční služby. Více informací o finančním arbitrovi lze dohledat na webové adrese https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.