Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44799Přeplněné vlaky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2020, před 4 lety

Tomáš Hloušek

Znění stížnosti

Dobrý den. Chtěl bych oznámit že se opět opakuje situace jaká byla před covidem. Rychlík R1324 Praděd, bývá několika násobně přeplněn. Dnes, 4.9.2020, v 14:25(Opava východ -> Krnov) nebylo fyzicky možné vtěsnat se ani do chodby vedle toalet. Sedací místa byly odsazeny do posledního, uličky mezi sedadly přeplněné lidma a kuframa, přeplněné i chodby u toalet. Opět se tak opakuje situace kdy aní průvodčí není schopen projít vlakem a kontrolovat jízdenky/průkazy a zůstává zalezlý v kabibce strojvůdce. Toto se bude dít minimálně každý pátek. + Stává se vám to i v týdnu... Na peróně vám potom zůstává stát XX nemile překvapených lidí se zakoupeným jízdním dokladem/měsičníkem kteří se nemohou dostat domů včas. Většinou se jedná o pracující lidi kteří přichází na nádraží z práce přesně "na čas" a jsou podsednuti studenty. Nezbývá potom než počkat si na osobní vlak který jede o 30min. později.


Požadované řešení

Navýšit počet vagónů u rychlíku Ostrava-Olomouc. / Ostrava-Jeseník. Alespoň v pátky. Upozornit průvodčí že je třeba dodržovat bezpečnost a nenechávat na chodbách a mezi sedačkama sedět lidi na zemi / na kufrech / opřených o kolo tam kde kolo nepatří.
Dodržování kapacity vagónů tak aby byl možný průchod lidí vlakem. Zajistit volný průchod k toaletám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 10:43, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.