Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem dva lístky na "Plavání s delfíny."
Druhý lístek dostal můj synovec pod stromeček, vlastně
žádný nedostal, díky nekonání.
Snažila jsem se v dobré víře vykomunikovat vrácení peněz
emailem s firmou, ale ti mi napsali, abych zaslala lístky
poštou. Odmítla jsem to a zaslala ofocené s formulářem
na určenou adresu. Stále se nic neděje. Má trpělivost již
přetekla, navíc si mysleli, že jsem tak tupá a dám originál
lístky z ruky. Hledala jsem nyní pomoc v této situaci.
Děkuji za vstřícné jednání
a návrat mých prostředků
i s úroky z prodlení.
Kuklová Zdeňka
Děkuji za vstřícné jednání a návrat mých prostředků
i s úroky z prodlení.
|
Tweet |
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Vzhledem ke skutečnosti, že byl na společnost podán již druhý insolvenční návrh, měli by spotřebitelé své pohledávky přihlásit do insolvenčního řízení.
https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=6ac9df4f-5068-4987-887f-75ec8ac335fd
Zde lze stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR