Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
dnes 4.9.2020 jsem v prodejně Kaufland Jeseník zakoupila balení česneku 250 g dodav.Karel Dryak Bítov. Po vybalení jsem našla několik vyschlých a dalších zcela prostoupených hnědou a zelenou plísní-pro spotřebu nevhodné. cena 49.90.Až na 6 stroužků je vše s hnědými skvrnami a nepoužitelné.
nelze používat
vrácení zboží a a vrácení peněz
Jsem až z Mikulovice
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Se zákazníky komunikujeme také telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, kdy jsou s Vámi v kontaktu kolegyně z oddělení Pojištění.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.