Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Objednat jedlo a pitie je mozne cez aplikaciu regiojet. aplikacia ma/nema sortiment"category.empty;"
Po dotaze, na funkcnost aplikacie, mi stevard odpovedal, ze to mam skusat. Po hodine skusania sa nedalo nic objednat.moznost objednat si jedlo inym sposobom, my nebola ponuknuta. Chcel by som vediet preco to mate takto nastavene a co mam urobit, Ked mi aplakacia nefunguje.
Objednat si jedno slovne a stevard by tuto moznost mal ponukat.
|
Tweet |
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Společnost je totiž povinna poskytovat služby na takové úrovni, ke které se před uzavřením smlouvy zavázala a kterou je možné na základě nabídky společnosti předpokládat.
S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, e-mailem na: reditel@regiojet.cz, telefonicky na čísle: 420 222 222 221 nebo jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.