Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
21.8.2020 mi byla do schránky na doručovací adrese (Zápy...) vložena výzva k vyznednutí zásilky (doporučené psaní standard, pouze do vlast.rukou) , že se nachází v Brandýse nad Labem. Načež jsem zajela na jejich poštu, ale dopis tam prý nebyl. Pár dnů později, 30.8.jsem zajela znovu na poštu, nejprve do Záp (tam nic nebylo), poté znovu do Brandýsa, kde jsem to řešila i v podatelně a můj dopis opět nikde nebyl. Dopis měl být na poště úschován do 31.8., tedy určitě tam měl být. Pravidelně kontroluji schránku a pořád nic. Nedokážu pochopit jak se může dopis ztratit. Čekám na důležité dopisy např. vyjádření z VŠ ohledně přijímacích zkoušek, takže je to urgentní.
Prosím o brzkou odpověď a děkuji,
Anna Čečrdlová
Nalezení ztraceného dopisu
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman