Společnost


BAUHAUS k.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44817Klamná Reklama ,Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2020, před 4 lety

Věra Couralová

Znění stížnosti

Letos v Srpnu 2020 byla na billboardech reklama na dřevěný domek 3x3 metry za 29.000 tisíc . Běžela jsem s přítelem do Bauhausu v Brně Strážní 7 .Při jednání nám sdělili že není skladem i když v katalogu byl skladem.Zaplatili jsme 29.900 Kč ihned a sdělili že dodání bude do 3 týdnů. Nestalo se tak , nikdo nám ani nezavolat ani neinformoval že se doba prodlouží.Rozhodli jsme se navštívit prodejnu .Prodavačka z úseku nám vysvětlila že za to nemůže tak jsme si nechali zavolat ředitele. ( Přišel zástupce protože najednou ředitel musel na oběd - zbabělec.Zástupce nám nedokázal vysvětlit proč nemáme své zboží.Jediná výmluva byla že dodavatel jim to nepodal. Tak jsme mu předložil důkaz o tom že v Praze je 25 ks skladem.Nedokázal vysvětli proč nedělá svou práci a nenaskladní dané zboží.A teď to důležité , řekl že není Řiditel a že neodpovídá za chod Prodejny a že ředitel ) je na obědě atd. A my ho měli za ředitele.A když jsme se rozčilili že jsme chtěli řiditele tak odešel.// Je nám líto že takový bordel v reklamách a Obchodech jsem neviděla.Tento článek budu medializovat a sdílet aby každý kdo napětí na reklamu byl předem informován.


Produkt

Podvod se zahradním domkem.


Požadované řešení

Okamžitě dodat chatku 3x3 m za 29.000 Kč z reklamy .V Praze jich je na skladě 25 ks.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 09:46, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.9.2020 09:02, před 4 lety

Dobrý den, paní Coufalová.

Celá situace byla způsobena spíše nešťastnou shodou okolností. Reklamní akce na dřevěné domky měla velký úspěch a zákazníci naskladněné zboží vykoupili velkou rychlostí. Ihned jsme objednali u dodavatele nové kusy, bohužel se tato dodávka zdržela, což nejsme schopní ovlivnit. Naskladnit větší množství zboží na druhou stranu také nejsme schopni, limitují nás rozměry skladovacích ploch.

Máte pravdu v tom, že na naší pražské pobočce v době vaší návštěvy tyto domky byly. Proto jsme s vámi také při další návštěvě domluvili přeskladnění, abyste zboží dostali co nejdříve. Doufám, že i přes zmíněné nepříjemnosti, za které se jménem společnosti BAUHAUS k.s. omlouvám, je situace v současnosti vyřešená k oboustranné spokojenosti.

S pozdravem

Miroslav Juráň, manager zákaznického centra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2020 20:45, před 4 lety


Věra Couralová

Děkuji za odpověď. Nebudu přikládat do ohně. Zmíním jen že v době objednávky cca 3 srpna 2020 bylo na skladě 0 chaty v akci krom jedné vystavené na parkovišti a to v takovém zákrytu kde zákazník není schopen ji najít.Nicméně nás informovali že skladem nejsou a doručení do 3 týdnu.Kdybych si ji nevyběhala tak ji nemám.Technicky jste mne vůbec neinformovali jak to vypadá a že máte zpoždění a to jsem zaplatila ihned.Nedostala jsem ani kompenzaci , jednoduše to máte na háku.Zákazník vás vůbec nezajímá a podotknout že jsem podobné pobočce dělala vedoucí.Já osobně děkuji tomuto člověku který za vším vyřízením stál a kterého velice chválím .Je to zaměstnanec na svém místě a také jsem to medializovala v německé pobočce kde jsem napsala co tu v Brně máme za řiditele atd.// Děkuji i dTestu který se stará o dobro zákazníků a jejich problematiku -Děkuji // A vy pane "Juráň ...Vás bych poprosila o zlepšení komunikace zákazníků objednávek .A pana ředitele z Bauhasu vyměnila za jeho zbabělost a neschopnost plnit své povinnosti včetně jeho zástupce který se za něj falešně vydával aniž by se představil." "Přeji vám i vašemu týmu mnoho zdaru Věra C. Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2020 12:24, před 4 lety

Děkujeme stranám za vyjádření. Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.