Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z pošty mi přišlo oznámení o doručování zboží, které jsem si neobjednala
nevím, balík nepřevezmu
Žádné neobjednané zboží neposílat
|
Tweet |
Neuzavřela-li spotřebitelka se společností žádný závazek, pak není povinna zboží, které jí bylo dodáno, vyzvedávat, platit ani posílat společnosti zpět. Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění (viz § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Vážená paní Dubská,
pro nejrychlejší vyřízení požadavku je ideální se obrátit na zákaznické oddělení, kde je požadavek vyřešen do několika minut.
Jen upozorním, že zásilky neposíláme bez předchozího souhlasu. Na základě Vašeho jména jsme dohledali objednávku v systému a byla učiněna prostřednictvím SMS zprávy z Vašeho telefonního čísla. Samozřejmě pokud nemáte o zásilku zájem, nepřebírejte ji.
Zároveň evidujeme i pravidelný odběr krmiva, který tímto také rušíme a bez Vašeho souhlasu Vám v tuto chvíli žádná další zásilka od naší společnosti nepřijde.
S pozdravem
Zákaznický servis
PetGourmet
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.