Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:720
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44828Chybí daňový doklad

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2020, před 4 lety

Kateřina Hejzlarová

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o doručení daňového dokladu ke zboží, které jsem u vás zakoupila.
Objednávka č.: #891365614] (29. srpna, 2020)
Produkt Množství Cena
Úložný box do ledničky (4 ks) FRIGIBOX 1 439Kč
Doprava: 79Kč prostřednictvím Standardní
Poplatek za dobírku: 54Kč
Pojištění balíku: 33Kč
Cena celkem: 605Kč


Produkt

úložný box do lednice


Požadované řešení

prosím o daňový doklad
Firma Profiprojekt, s.r.o. IČO 27779319


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2020 11:33, před 4 lety

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2020 14:00, před 4 lety

Faktúra k objednávke bola zaslaná dňa 2.9.2020 elektronicky na e-mailovú adresu kat*****o@seznam.cz. V niektorých prípadoch je možné faktúru nájsť v priečinku nevyžiadanej pošty - v spamoch. V prípade akýchkoľvek otázok prípadne o požiadavku pre opätovné zaslanie faktúry nás prosím kontaktujte na info@superzebra.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2020 21:26, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 09:24, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.