Společnost


Aleš Horáček

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44829Patrně podvodný e-shop - www.ah-shop.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2020, před 4 lety

Marie Vareškicová

Znění stížnosti

Dne 14.8.2020 jsem objednala na výše uvedeném webu/ ah-shop.cz/ produkt : robot Kenwood KVL 8400s a zaplatila na výzvu e-hopu převodem částku 16.416,- Kč. Obdržela jsem mail, že zboží bude doručeno do 24.8.2020.
Od té doby obchod nekomunikuje, telefon nefunkční, od 28.8.2020 je stránka e-shopu nefunkční.

Zboží jsem nalezla přes srovnávač Zboží.cz. Obrátila jsem se na ně, ale jediná odpověď, že je jim to líto a stává se to.

Firma ePohledávky 31.8.2020 zamítla mou žádost o vymáhání dlužné částky.
Dne 01.09.2020 jsem podala elektronickou stížnost na e-shop k ČOI.
Dne 31.8.2020 jsem poslala doporučený dopis s Dodejkou na adresu p. Horáčka v Ústí n. Labem, dopis se vrátil,adresát nemá schránku.
Dle katastrálního úřadu je ale spoluvlastníkem bytového domu.
Dnes 07.09.2020 jsem objednaná k sepsáni trestního oznámení na Policii ČR .


Produkt

robot Kenwood KVL 8400s


Požadované řešení

Zanést do databáze podvodných e-shopů. Dle zjištění, nejsem sama. Případy se začaly hromadit k 24.8.2020.
Chci vrátit peníze.
Ráda přivítám pomoc k dalšímu postupu,co ještě mohu udělat. Nejsem tak solventní, abych k ztrátám připočetla dalších 8,500,- na soudní výdaje. Šetřila jsem na něj dva roky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 10:36, před 4 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2021 10:31, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.