Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
v neděli 6.9.2020 odpoledne ve 14 hod jsme byli s manželkou nakupovat v nákupním centru Kaufland Hodonín - cukrovar. Při výběru zboží tvarohové buchty, jsem našel plesnivé zboží a hned jsem upozornil personál, výrobce Karlova pekárna. Trvanlivost do 8.9.2020.
Vybrali jsme zboží, další buchty s trvanlivostí do 8.9.2020, toto zboží se jevilo dobře. Doma uchováno v chladu. Dnes ráno, 7.9.2020 zboží plesnivé.
Špatná kvalita od dodavatele. Velmi špatná kontrola zboží pracovníkem Kauflandu.
Provádět lepší kontrolu zboží v prodejně.
Celkově zanedbaná péče v oddělení pečiva.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Se zákazníky komunikujeme také telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, kdy jsou s Vámi v kontaktu kolegyně z oddělení Pojištění.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den,
doporučení na vrácení zboží - reklamace je k ničemu.
Jestliže si řidič linkového autobusu zakoupí v neděli odpoledne svačinu, s trvanlivostí další 2 dny, v pondělí ráno v 5.00 hod je v Brně svačina plesnivá, i když je v chladu a nemá jinou možnost nákupu jiného zboží, je opravdu naštvaný. To je náš případ.
S pozdravem Jaroslav Š.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení: