Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Dnes jsme zaplatili presne 844,- korun za prvni tridu z Usti nad Labem do Prahy. Duchodce, dve deti a dospely.
Neuveritelne.
Stary vagon, blikala na nas pouze jedna zarovka, opraskane komunisticke kupe. Z okna nebylo nic videt diky nejakemu bilemu povlaku pres cela skla.
Sedacky vypadaly lepe, bohuzel po sklopeni spadla operka hlavy a sedak vyjel do luzkove polohy.
Ocekavali jsme moznost dobiti mobilnich telefonu a ciste prostredi.
Strasne. Strasne. Strasne.
Pokud to jde rada pripojim fotodokumentaci.
Nic nechci. Hamba me tluce kdyz si predstavim, ze si takto priplati nic netusici cizinci Nebo life jako my v domneni, ze si udelaji krasny den.Pokud moderni vagony nejsou k dispozici, nemely by CD vubec za tuto strasidelnost vubec uctovat. Je to strasne i ma druhou tridu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.