Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
chci si stěžovat na chování Vaší pracovnice PPl paní M. F., je drzá a arogantní, navíc nedokázala z mého požadavku pochopit, kterou zásilku chci zaslat do zásilkovny a kterou zpět odesílateli, takže mi obě dnes přišly na adresu domů i přes můj výslovný nesouhlas a navíc ta třetí zásilka, kterou jsem chtěla převzít, byla vrácena odesílateli a o čtvrté zásilce, která měla být předána zásilkovně, nevím nic. Celou e-mailovou komunikace zkomplikolvala natolik, že jsem se už ani já sama v těch číslech zásilek nevyznala, protože moje požadavky nedokázala vyřídit okamžitě.Jednalo se o 4 zásilky, požadavek zněl: 2 do zásilkovny, 2 vrátit zpět odesílateli, což bylo nad její síly a místo omluvy ještě byla drzá a arogantní. Teď s tím mám problémy, protože zásilka, kterou jsem chtěla převzít, mi nebude vůbec doručována a byla zaslána zpět. S Vašimi službami tak nejsem absolutně vůbec spokojena a Vaše neschopná pracovnice to ještě vše sváděla na kolegyni.
S pozdravem,
Zelenayová Hana
Absolutní zmatek v mých 4 zásilkách.
Nechám to na Vás, já jsem se už poučila o tom, koho nemám volit jako svého přepravce zásilek.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.