Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4484Reklamace - po 30 dnech bez vyřízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2014, před 10 lety

Daniel Jalovecký

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 12.06.2013 jsem u spol. CZC.cz.s.r.o zakoupil Tablet
PRESTIGIO MultiPad PMP5570, 7", Android, 8GB. V srpnu tohoto roku /2014/ se začala projevovat závada silného zesvětlování obrazovky tabletu. Přesně dle instrukcí o způsobu reklamací na webu CZC.cz, jsem tablet zaslal k opravě doporučovanému autorizovanému servisu Czechcomputeru. Zde reklamovaný přístroj /dle písemného sdělení/přijali dne 29.08.2014.Dne 08.09.2014 mi bylo tímto servisem nejprve telefonicky, a poté i písemně sděleno, že tato závada byla shledána jako neopravitelná, a bude mne kontaktovat prodejce tohoto zboží. Vzhledem k tomu, že jsem týden marně čekal na reakci spol. CZC.cz, oslovil jsem jí nejprve sám písemně /s přiloženým dobropisem od autorizovaného servisu o neopravitelnosti zboží, a jelikož nereagovali, kontaktoval jsem spol.CZC.cz telefonicky. Zde se nejprve otázali, zda chci náhradou za neopravitelné zboží peníze či jiný produkt. Zvolil jsem finanční náhradu.Poté přislíbili písemné vyjádření k problému/reklamaci. Vyjádření emailem přišlo, ale k mému úžasu bylo jako datum přijetí reklamace uvedeno datum 19.09.2014 /!!!/ a datum vyřízení následné opravy /!!!/20.10.2014. Znovu jsem společnost kontaktoval telefonicky, a namítal, že dle zákona mi reklamační lhůta 30 dní začala běžet dnem přijetí zboží do doporučovaného autorizovaného servisu,který CZC.cz sám na svých stránkách doporučuje /Ilaid Internacional s.r.o Kladno/ tedy dne 29.08.2014. Dáma na druhé straně telefonu mi však sdělila, že 30 denní reklamační lhůta se u spol CZC.cz vztahuje POUZE na opravitelné zboží. Na zboží neopravitelné se AUTOMATICKY tato 30 denní lhůta prodlužuje o dalších 30dní. Je to prý interní pravidlo společnosti CZC.cz, a je prý i uvedeno v obchodních podmínkách této společnosti. Pozorně jsem proto obchodní podmínky této společnosti prostudoval, ale ŽÁDNÉ podobné ujednání, o dvojitém prodloužení reklamační lhůty v případě neopravitelnosti jsem v nich nenašel. Domnívám se proto, že tato společnost nepostupuje v souladu s podmínkami zákonnými ani vlastními, neboť na svých webových stránkách uvádí, cituji z obchodních podmínek společnosti: "Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě"
Vzhledem k tomu, že jsem se na žádné "delší lhůtě" s prodejcem nedohodnul,žádám tímto urychlené plnění podmínek dle reklamačního řádu, tedy vyplacení finančního plnění do 30.dní od přijetí reklamace /tj.dne 29.08.2014/ včetně všech nákladů mě vzniklých


Produkt

Tablet PRESTIGIO MultiPad PMP5570, 7", Android, 8GB ,serial no.PMP90131201916


Požadované řešení

Finanční plnění/vrácení peněz k uplynutí 30.denní reklamační lhůty /běží od 29.08.2014/


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2014 17:42, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Dohoda by musela být individuální. Aby se reklamace považovala za vyřízenou, mají být v této lhůtě spotřebiteli i vráceny finanční prostředky, pokud dochází k odstoupení od smlouvy z důvodu neodstranitelné vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2014 08:50, před 10 lety

Dobrý den pane Jalovecký,

vystavil jsem dobropis 1614036055 a odeslal Vám ho na email z registrace. Po jejím vyplnění ho pošlete prosím na obchod@czc.cz

Poté prosím stížnosti zde ukončit.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.