Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den,
vidím, že problém je častý. Automobil Opel Astra J kombi jsem kupoval 18.8.2020. Do dnes jsem neviděl a nemám malý a velký technický průkaz (7.9.2020). Několikrát jsem volal na infolinku, kde mi bylo řečeno, že ví o co se jedná, ale musí mi kvůli tomu zavolat někdo, kdo řeší technické průkazy. Paní se ozvala jednou že pokud to nestihnou poslat do 10 dní, tak se mi ozve. Nikdo už nezavolal, i když jsem k tomu několikrát nechával podnět na infolince. Jsem zvědavý, jak na magistrátu při přepisu vozidla budu vysvětlovat, že v AAA Auto nebyli schopni tři týdny zaslat technické průkazy. Doufám, že nebudu muset na úřadu platit nějakou pokutu, když to není moje chyba, že jsem vozidlo nepřepsal do 10 dní od koupi vozu.
Koupě vozu
Okamžitě zaslat oba technické průkazy, plnou moc k přepisu vozu a nejlépe dodatek ke kupní smlouvě, kde bude uveden důvod, proč nebyly doklady zaslány do 10 dní, aby nevznikly problémy u přepisu vozu.
|
Tweet |
Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.
Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Preussi,
omlouvám se Vám za způsobené komplikace (situaci ještě ztížila koronavirová situace). Pevně věřím, že již doklady máte a že Vaše záležitost je tak již vyřešena. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den Paní Míková,
bohužel záležitost dodnes není vyřešena, dle domluvy mělo být v uterý vše vyřešeno, ale nestalo se tak.
Jsem naproto nespokojený(nechci být sprostý) s přístupem brněnské pobočky k řešení tehle situace, a proto jsem musel požádat svého právníka, aby sepsal odstoupení od kupní smlouvy a poslal ho přímo do Prahy.
Uvedli jste klamné informace o prvnim majiteli v inzerátu. Nedodrželi jste termín dodání technické dokumntace a nejste schopní vyřešit reklamaci do 30 dní. Nejste ani schopni sdělit termin ke kterému bude reklamace po 30 dnech vyřízena.
Proto jsem přistoupil k odstoupení od kupní smlouvy. Pokud nebude odstoupení vyřizeno ve lhůtě stanovené mým právníkem, obratim se na dalsí přislušné uřady a jsem ochoten se podělit s medii o tuhle velice nepříjemnou zkušenost.
Vážený pane Preussi,
Vaši záležitost jsem znovu prověřila a mám informaci, že věc by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové s Vámi tedy již vše dořešili.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
s AAA auto došlo k dohodě. Teď se jen čeká na otevření poboček po rozvolnění vládních opatření, aby došlo k předání vozu a dalším formalitám.
Děkuji Vasestiznosti.cz za pomoc a rady.
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Děkujeme stranám za vyjádření a vzhledem k dohodě stížnost uzavíráme.