Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#44846Velká gratulace pro pekaře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2020, před 4 lety

Veronika Dolejsova

Znění stížnosti

Dobrý den. Ráda bych chtěla nějak poděkovat zaměstnanci co se stará o pečivo tady na bille v komoranech. Vždy je krásné upečeno, vše doplněno tak jak má být. Ale hlavní je jeho ochota i jde vidět že s láskou se o to stará a hlavně že ho to baví... klobouk dolů. Snad to ocení i někdo jiný než jen já. Mám za to že vedoucí prodejny s ním musí být spokojen. Doufám že moje poděkování mu aspoň udělá radost
. Doufám že ta ochota mu dlouho vydrží. Chodíme nakupovat každý den tak tam pana vidíme jak se krásné o stará. P.s. pekaři díky za super pečivo jsi věku šikovný.


Produkt

Úsek pečiva


Požadované řešení

Žádám o mimořádnou pochvalu na billu Komořany pro pekaře super přístup jeden z mála z celé prodejny. Moc diky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2020 09:15, před 4 lety

Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.