Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Ráda bych chtěla nějak poděkovat zaměstnanci co se stará o pečivo tady na bille v komoranech. Vždy je krásné upečeno, vše doplněno tak jak má být. Ale hlavní je jeho ochota i jde vidět že s láskou se o to stará a hlavně že ho to baví... klobouk dolů. Snad to ocení i někdo jiný než jen já. Mám za to že vedoucí prodejny s ním musí být spokojen. Doufám že moje poděkování mu aspoň udělá radost
. Doufám že ta ochota mu dlouho vydrží. Chodíme nakupovat každý den tak tam pana vidíme jak se krásné o stará. P.s. pekaři díky za super pečivo jsi věku šikovný.
Úsek pečiva
Žádám o mimořádnou pochvalu na billu Komořany pro pekaře super přístup jeden z mála z celé prodejny. Moc diky
|
Tweet |
Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.