Počet nahlášených stížností: | 68 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednala som si cez Facebook knihu rýchla výučba nemčiny Lernelingu aj s bonusom mala tam byt druhá kniha +CD 29.99 prišla kniha bez bonusu o ničom žiadny preklad proste podvod a vrátiť sa nedá pričom na faktúre napísané v prípade nespokojnosti 100%zaruka vrátenia peňazí
Chcem vrátiť peniaze produkt je predražený a ešte ma aj pod viedli nedodali celú zásielku za ktorú som zaplatila
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat v daném případě dodání chybějící věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.