Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 1.10.2013 jsme v UNIMAXU koupili DVD do auta.V únoru 2014 jsme DVD reklamovali s tím, že jedna obrazovka nejde. DVD vrátili s vyjádřením, že nebyla zjištěna žádná závada.Po odzkoušení jsme zjistili, že závada stále přetrvává a v květnu jsme DVD znovu reklamovali. Na tuto opětovnou reklamaci nám poslali vyjádření, že zjistili vadný kabel mechanickým poškozením a nevztahuje se tedy reklamace. S tímto vyjádřením nesouhlasíme neb jsme si jisti, že k mechanickému poškození z naší strany nedošlo. Nicméně nám dále odepsali, že pokud chceme, aby nám přístroje fungovali můžeme si od nich koupit nový kabel za 363 korun. Na radu prodejce jsme vše nakonec odsouhlasili. Po našich opětovných urgencích u prodávajícího,jež trvaly 3měsíce,jsme obdrželi toto vyjádření:"tento model kabelu výrobce nedodává,nemáme ani náhradu". DVD nám prodávající po několika měsících od reklamace vrátil jako neopravené se slovy, že si máme podat stížnost přímo u výrobce. Máme podle zákona nárok na vrácení peněz od prodávajícího nebo se opravdu musíme sami obrátit na výrobce?
Thompson dual DVD, TWIN720DP, EAN:3760102752944
Vzhledem k tomu,že uplynul již skoro rok od zakoupení zmíněných DVD a naše děti koukají v autě stále jen do prázdných opěradel,by jsme rádi požadovali vrácení peněz.
|
Tweet |
Výrobce nemá povinnost zajišťovat náhradní díly. Jedná-li se o mechanické poškození, nemá spotřebitelka právo na odstoupení od smlouvy. To lze uplatnit pouze v některých případech vadného plnění. Spotřebitelka by tedy musela prokázat, že se jedná o vadu a nikoli mechanické poškození.
Prosíme spotřebitele o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.
Hodnocení: