Společnost


Zdeněk Lepeška

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4485Nevyřešená reklamace a vrácení neopraveného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 13 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2014, před 10 lety

Petra Koubová

Znění stížnosti

Dobrý den, 1.10.2013 jsme v UNIMAXU koupili DVD do auta.V únoru 2014 jsme DVD reklamovali s tím, že jedna obrazovka nejde. DVD vrátili s vyjádřením, že nebyla zjištěna žádná závada.Po odzkoušení jsme zjistili, že závada stále přetrvává a v květnu jsme DVD znovu reklamovali. Na tuto opětovnou reklamaci nám poslali vyjádření, že zjistili vadný kabel mechanickým poškozením a nevztahuje se tedy reklamace. S tímto vyjádřením nesouhlasíme neb jsme si jisti, že k mechanickému poškození z naší strany nedošlo. Nicméně nám dále odepsali, že pokud chceme, aby nám přístroje fungovali můžeme si od nich koupit nový kabel za 363 korun. Na radu prodejce jsme vše nakonec odsouhlasili. Po našich opětovných urgencích u prodávajícího,jež trvaly 3měsíce,jsme obdrželi toto vyjádření:"tento model kabelu výrobce nedodává,nemáme ani náhradu". DVD nám prodávající po několika měsících od reklamace vrátil jako neopravené se slovy, že si máme podat stížnost přímo u výrobce. Máme podle zákona nárok na vrácení peněz od prodávajícího nebo se opravdu musíme sami obrátit na výrobce?


Produkt

Thompson dual DVD, TWIN720DP, EAN:3760102752944


Požadované řešení

Vzhledem k tomu,že uplynul již skoro rok od zakoupení zmíněných DVD a naše děti koukají v autě stále jen do prázdných opěradel,by jsme rádi požadovali vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 10:16, před 10 lety

Výrobce nemá povinnost zajišťovat náhradní díly. Jedná-li se o mechanické poškození, nemá spotřebitelka právo na odstoupení od smlouvy. To lze uplatnit pouze v některých případech vadného plnění. Spotřebitelka by tedy musela prokázat, že se jedná o vadu a nikoli mechanické poškození.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 08:56, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.6.2015 09:25, před 10 lety


Petra Koubová

Hodnocení: