Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, minulou středu ráno 2.9. jsme Vás kontaktovali ohledně rozbité lednice (v tu dobu už samozřejmě druhý den nechladila a čekali jsme, zda se sama nerozběhne) - koupená cca před 1 rokem. Dnes je to tedy min. 8 dní, co nám lednice nefunguje a 6 dní od té doby, co jsme Vás kontaktovali a stále u nás nikdo od Vás nebyl! Lednice je od té doby vyklizená, odstavená od stěny a čeká, až někdo z Vašeho servisu přijede.
Ve středu ráno na telefonu jste nám poradili zkusit první "opravu", což (dle očekávání) vůbec nefungovalo a nechali nás vyčkat dalších 8 hodin - ve středu odpoledne jsme Vám tedy nahlásili, že lednice je stále rozbitá. Na Vaší info lince nám oznámili, že máte 3 pracovní dny opravu s tím, že se nám někdo ozve. Dnes je úterý 8.9. a teprve po včerejší urgenci nám dnes někdo volal s tím, že termín, kdy přijede stále nevíme! Fakt, že Váš servis outsourcujete je pro mně naprosto irelevantní - lednici jsme platili Vám. Váš servis je tedy na takové úrovni, že nám již týden nejde lednice, kterou jsme od Vás před rokem koupili, a Whirpool se ani nenamáhá se zajímat. Doporučuji důkladné školení na aftercare a žádám omluvu s kompenzací (pokud si neumíte kompenzaci představit, doporučuju si doma rovněž na týden vypnout lednici).
servisní číslo: 20110324605 (pod tím jsou již evidovány všechny tech. specifikace)
OPRAVA A FINANČNÍ KOMPENZACE (vyhozené potraviny, způsobené nepohodlí apod.)
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Doporučujeme spotřebiteli uplatnění reklamace provést (pro případný spor) průkaznou formou. Pokud prodávající do 30 dnů reklamaci včetně odstranění vady nevyřídí, považuje se to bez dalšího za podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 z. č. 89/20012 Sb., občanský zákoník, lze při podstatném porušením smlouvy odstoupit od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.