Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dnes jsem měla tu "čest" s vaším jedním kurýrem - 721 012 006, který se prezenotval tím, že je majitel, nevím možná to pravda je. ale v tom případě by měl mít ve své firmě větší pořádek. Nejdříve mi byla dovážená zásilka, která má být do 24 hodin, tak byla dovezena do 72 hodin a dnes jsem měla zaplacenu zpáteční dopravu a zásilku mi zpět nevzal, neboť nemá štítky (co mi je po tom, asi by si měl doplnit papír do štítkovače, když je to jeho firma) a nechtěl mi matrace ani donést do parta a ani mi odvést ty, které odvést měl. Byl krajně nepříjemný a když zadával platbu tak mu to trvalo asi 5 minut, a pak místo toho aby mi to podal tak to dal na zídku, která byla křívá tím pádem to spadlo a rozbilo se to a začal se hrozně rozčilovat a tykat mi. A jako perličku prý jsem jeho 30tý zákazník... je 10:00 ráno.. to by musel vyjet tak v půlnoci, aby to všechno stihnul.
Možná by jste si měli udělat pořádky v tom, jak se co má doručovat nebo popřípadě vracet. Balíky si nechávám posílat celkem pravidelně, ale tohle je ta nejhorší přepravní společnost jakou jsem kdy zažila.
Žádné, pouze informace pro ostantní zákazníky.
|
Tweet |
Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.