Společnost


Aleš Horáček

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44859Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2020, před 4 lety

Pavel Novotný

Znění stížnosti

Dne 19.8.2020 jsem objednal TV Samsung QE55Q60R (2019), objednávka 103656, potvrzení platby přišlo e-mailem 20.8.2020 (kopii přikládám). Dne 28.8.2020 jsem na e-mail info.ah-shop@seznam.cz napsal stížnost, ale nepřišla žádná odpověď. Dále jsem se pokoušel několikrát dovolat na mobil pana Horáčka +420776792249, poslal jsem také SMS zprávu, ale mobil je nedostupný. V současné době jsou i stránky www.Ah-shop.cz nedostupné.
Kopie e-mailu:

info@ah-shop.cz
Komu: xxxxxx
Objednávka zaplacena - Číslo objednávky: 103656
Číslo objednávky: 103656
Dobrý den,
v pořádku jsme přijali Vaši platbu .
Vaši objednávku připravujeme k expedici,
o odeslání Vás budeme informovat
S pozdravem
Váš oblíbený obchod
Ah-shop
IČ: 49918770
Galandova 1246/29
163 00 Praha 17-Řepy

Datum 19.8.2020 10:36:15
________________________________________
Objednané zboží Cena/ks s DPH Ks DPH Celkem s DPH
Číslo produktu: 231
Samsung QE55Q60R (2019) / 55 (138 cm) 15 936 Kč 1 21 % 15 936 Kč

Způsob dopravy: PPL 0 Kč
Způsob platby: Platba bankovním převodem 0 Kč
CELKEM bez DPH
CELKEM s DPH 13 170,25 Kč
15 936 Kč
________________________________________


Produkt

TV Samsung QE55Q60R (2019), objednávka 103656


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky 15 936,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2020 11:24, před 4 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2021 09:50, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.