Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.8.2020 jsem objednal TV Samsung QE55Q60R (2019), objednávka 103656, potvrzení platby přišlo e-mailem 20.8.2020 (kopii přikládám). Dne 28.8.2020 jsem na e-mail info.ah-shop@seznam.cz napsal stížnost, ale nepřišla žádná odpověď. Dále jsem se pokoušel několikrát dovolat na mobil pana Horáčka +420776792249, poslal jsem také SMS zprávu, ale mobil je nedostupný. V současné době jsou i stránky www.Ah-shop.cz nedostupné.
Kopie e-mailu:
info@ah-shop.cz
Komu: xxxxxx
Objednávka zaplacena - Číslo objednávky: 103656
Číslo objednávky: 103656
Dobrý den,
v pořádku jsme přijali Vaši platbu .
Vaši objednávku připravujeme k expedici,
o odeslání Vás budeme informovat
S pozdravem
Váš oblíbený obchod
Ah-shop
IČ: 49918770
Galandova 1246/29
163 00 Praha 17-Řepy
Datum 19.8.2020 10:36:15
________________________________________
Objednané zboží Cena/ks s DPH Ks DPH Celkem s DPH
Číslo produktu: 231
Samsung QE55Q60R (2019) / 55 (138 cm) 15 936 Kč 1 21 % 15 936 Kč
Způsob dopravy: PPL 0 Kč
Způsob platby: Platba bankovním převodem 0 Kč
CELKEM bez DPH
CELKEM s DPH 13 170,25 Kč
15 936 Kč
________________________________________
TV Samsung QE55Q60R (2019), objednávka 103656
Vrácení zaplacené částky 15 936,- Kč.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.