Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
19.8.2020 byla na pobočce v Letňanech zakoupena postel Boxspring Adriana, zboží bylo vydáno 20.8.2020 na centrálním skladě v Nupakách. Při skládání postele bylo zjištěno, že v jenom z balíků chybí potah na matraci. Ihned bylo nahlášeno prodejci v Letňanech. Řešením mělo být, jakmile dorazí na sklad v Letňanech postele, bude zákazník kontaktován a potah mu bude dodán. Po několika telefonických urgencím, osobních urgencích na pobočce je stále postel bez potahu.
Označení produktu: 14080017/01 Postel Boxspring Adriana, potah INARI-96
Dodání chybějícího potahu
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (věc nebyla dodána kompletní), je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějící části věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.