Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakovaně podávám stížnost , týkající se vrácení částky za reklamované ( a vracené na pobočce 17.6.2020) zboží .
Faktura 5020066583 na částku 1774,00 Kč.
Objednávka byla vrácena kompletně ,Peníze vráceny jenom za panev, ve výši 549 Kč.
Po prvním vložení stížnosti, před 14 dni, zavolala pracovnice z firmy Studio Moderna , zeptala se na číslo účtu , na který by měly být vráceny 1225,00 Kč, a s omluvou sdělila , že okamžitě posílá peníze. Peníze do dnešního dne nevrátili .
Ing.Ljudmila Trubnikova
PS. Při každem telefonatu do oddělení reklamace zazní odpověd od ruznych operatorek společnosti, že: "vidi v sistemu, že penize dneska posilaji(vracejí) zakazníku na učet".
Nákup sady kuchyňských nožů chef - Delimano, Poklice s aroma úchytkou 24 2ks Delimano, Fivestar Legend panev Delimano (peníze za pánev vráceny), dobirkovné
vrácení částky 1225,00 Kč na účet 4125699001/5500
|
Tweet |
Pokud nedodržela společnost původně sjednanou domluvu na vrácení peněz, a má-li na ně spotřebitelka zákonný nárok, pak doporučujeme společnost vyzvat k plnění písemně, formou doporučeného dopisu. Následně, bude-li i tato výzva neúspěšná, je možné obrátit se na společnost s tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.