Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednala jsem si z Hornbachu 8 kuchyňských skříněk s dopravou zdarma,velmi těžký náklad a hlavně mě vytočilo od kurýra to, že ani nedal vědět dopředu,kdy přijede s mojí objednávkou,to je první věc,co mi nadzvedla žluč,a já si nemohla v klidu vyzvednout dítě ze školky, a druhá věc k naštvání byla ta, že mi to přivezl jen před vchod,což jako si snad fakt dělá ze mě srandu,když je to těžké břemeno,a nechal to tam, a jel po podpisu o předání. Předpokládala jsem, že mi to donese až do bytu,klidně bych si to připlatila. Jiní kurýři to takto dělají za příplatek. Tak mi bylo do breku z neochoty kurýra, klidně bych mu to i zaplatila na místě, ještě že tam byl soused a hodinový manžel,co mi pomohl.UŽ V ŽIVOTĚ GEIS NE!!!!!!!!!!!!ANI NÁHODOU!!!
DEMONTY 8 KUSŮ KUCHYŇSKÝCH SKŘÍNĚK-HORNBACH
bylo by fajn, kdyby těžká břemena vynášely až do bytu s příplatkem za dopravu běžnou
|
Tweet |
Obecně platí, že přepravce má povinnost doručit zboží k prvním uzamykatelným dveřím.
Pokud by se prodávající (společnost HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o.) zavázal, že doprava zboží zahrnuje i výnos výrobku, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky uhrazené za tuto službu. Spotřebitel by se měl primárně obrátit na prodejce zboží. Následně prodejce si vyřeší nedodání služby v rámci svých obchodních vztahů s přepravcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.