Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44868Neochotný kurýr, nemožnost výnosu do bytu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2020, před 4 lety

Martina Švantnerová

Znění stížnosti

Objednala jsem si z Hornbachu 8 kuchyňských skříněk s dopravou zdarma,velmi těžký náklad a hlavně mě vytočilo od kurýra to, že ani nedal vědět dopředu,kdy přijede s mojí objednávkou,to je první věc,co mi nadzvedla žluč,a já si nemohla v klidu vyzvednout dítě ze školky, a druhá věc k naštvání byla ta, že mi to přivezl jen před vchod,což jako si snad fakt dělá ze mě srandu,když je to těžké břemeno,a nechal to tam, a jel po podpisu o předání. Předpokládala jsem, že mi to donese až do bytu,klidně bych si to připlatila. Jiní kurýři to takto dělají za příplatek. Tak mi bylo do breku z neochoty kurýra, klidně bych mu to i zaplatila na místě, ještě že tam byl soused a hodinový manžel,co mi pomohl.UŽ V ŽIVOTĚ GEIS NE!!!!!!!!!!!!ANI NÁHODOU!!!


Produkt

DEMONTY 8 KUSŮ KUCHYŇSKÝCH SKŘÍNĚK-HORNBACH


Požadované řešení

bylo by fajn, kdyby těžká břemena vynášely až do bytu s příplatkem za dopravu běžnou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 10:27, před 4 lety

Obecně platí, že přepravce má povinnost doručit zboží k prvním uzamykatelným dveřím.
Pokud by se prodávající (společnost HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o.) zavázal, že doprava zboží zahrnuje i výnos výrobku, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky uhrazené za tuto službu. Spotřebitel by se měl primárně obrátit na prodejce zboží. Následně prodejce si vyřeší nedodání služby v rámci svých obchodních vztahů s přepravcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 12:37, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.