Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zbozi bylo objednano a zaplaceno v srpnu 2019, po mesici mi prisla pouze asi ctvrtina objednaneho zbozi. Reklamaci prijali a tim to skoncilo. Zbozi nejsou schopni zaslat jiz temer rok! Na emaily neodpovidaji, kdyz zavolam, tak se nedovolam nebo slysim pouze neustale vymluvy, ze to vyrabeji, ze se zepta kolegy ci ze to prave odeslali, ackoliv dopravce nic neobdrzel..
Zaslala jsme tedy postou formular Odstoupeni od smlouvy, avsak opet se ani neozvali, neodpovidaji na emaily, nic.. Na strankach maji, ze vyridi do 14ti dnu, nyni je to vice nez mesic a porad nic..
Celkem 11 stitku a 3 medaile
Vraceni penez
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky nejpozději ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě nevrátí, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.