Společnost


Martin Vokřál

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#44869Nedodané zboží ani vraceni penez

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2020, před 4 lety

Irena Protivová

Znění stížnosti

Zbozi bylo objednano a zaplaceno v srpnu 2019, po mesici mi prisla pouze asi ctvrtina objednaneho zbozi. Reklamaci prijali a tim to skoncilo. Zbozi nejsou schopni zaslat jiz temer rok! Na emaily neodpovidaji, kdyz zavolam, tak se nedovolam nebo slysim pouze neustale vymluvy, ze to vyrabeji, ze se zepta kolegy ci ze to prave odeslali, ackoliv dopravce nic neobdrzel..

Zaslala jsme tedy postou formular Odstoupeni od smlouvy, avsak opet se ani neozvali, neodpovidaji na emaily, nic.. Na strankach maji, ze vyridi do 14ti dnu, nyni je to vice nez mesic a porad nic..


Produkt

Celkem 11 stitku a 3 medaile


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2020 23:07, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky nejpozději ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě nevrátí, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2021 10:33, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.