Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4487Neuznani reklamace MT

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2014, před 10 lety

Dominik Malinak

Znění stížnosti

Dobry den mam telefon samsung galaxy s4 zakoupen v datartu v ceskych budejovicich v mercury centru. Bohuzel po dvou mesicich prestal fungovat displej ale tlacitka svitila a displej nebyl praskly ani jinak mechanicky poskozen. Odnesl jsem ho na reklamaci kde mi to zamitli se slovy mechanicky poskozeno tak jsem odmitl placenou opravu a telefon si vyzvedl. Kdyz jsem prisel domu a telefon si prohledl byl mechanicky poskozen prasknuty displej a tlacitka nesviti. Prosim o radu jestli mam zkusit znovu reklamaci to ze se telefon poskodil pri me ceste domu je absolutne vylouceno. Predem dekuji za odpoved.


Produkt

Samsung Galaxy S4 i9505


Požadované řešení

Oprava na naklady datartu ci vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 10:10, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud chce reklamaci zamítnout.
V tuto chvíli by ale spotřebitel musel prokázat, že poškození vzniklo v servisu, pokud je v reklamačním protokolu zapsaný stav telefonu. Při přebírání zboží z reklamace je nutné provést kontrolu viditelných poškození.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 11:39, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.