Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den mam telefon samsung galaxy s4 zakoupen v datartu v ceskych budejovicich v mercury centru. Bohuzel po dvou mesicich prestal fungovat displej ale tlacitka svitila a displej nebyl praskly ani jinak mechanicky poskozen. Odnesl jsem ho na reklamaci kde mi to zamitli se slovy mechanicky poskozeno tak jsem odmitl placenou opravu a telefon si vyzvedl. Kdyz jsem prisel domu a telefon si prohledl byl mechanicky poskozen prasknuty displej a tlacitka nesviti. Prosim o radu jestli mam zkusit znovu reklamaci to ze se telefon poskodil pri me ceste domu je absolutne vylouceno. Predem dekuji za odpoved.
Samsung Galaxy S4 i9505
Oprava na naklady datartu ci vraceni penez.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud chce reklamaci zamítnout.
V tuto chvíli by ale spotřebitel musel prokázat, že poškození vzniklo v servisu, pokud je v reklamačním protokolu zapsaný stav telefonu. Při přebírání zboží z reklamace je nutné provést kontrolu viditelných poškození.
Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.