Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44870Zákaznícky servis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2020, před 4 lety

Richard Sabol

Znění stížnosti

VAROVÁNÍ PŘED ABSOLUTNÍ DYSFUNKCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU XXXLUTZ.

Ve skladu nám vydali jiné zboží - to se může stát. Problém byl, že od této chvíle s námi přestali komunikovat a objemnou zásilku si nebyly schopni vyzvednout ani po opakovaných urgencích.
V ten samý den, kdy nám vydali jiné zboží jsme na prodejně koupili lustr - vydali nám poškrábaný kus- vše jsem nafotil a odeslal přes e-formulář - bez odpovědi.

Z mého hlediska absolutní ignorace anebo neschopnost. Nic jiného to nemůže být.

I když mají hezké věci, tak z toho důvodu .budu preferovat ikeu, kde zákaznický servis funguje skvěle.


Produkt

vyzvednutí špatně vydaného zboží / zákaznický servis


Požadované řešení

Omluva a okamžité řešení výše popsaného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 09:03, před 4 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 12:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.