Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#44871Nepříjemný pán, který mi nechtěl pomoc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2020, před 4 lety

Iryna Levosjukova

Znění stížnosti

Dnes kolem 13-14 konal se dost nepříjemný rozhovor.Pan nechtěl mi pomoc.Chtela jsem vědět proč mi strhává 7.50kc v zahraničí když to stojí 3Kč. Pán,Bohužel jsem zapomněla jeho jméno,řekl že Bohužel rozhovory v roumingu jsou dražší.Zřejmě nevěděl že rozhovory jsou za stejnou cenu co i v ČR.Ani se nesnažil problém vyřešit.Jsem u Vás klientem 15 let.Ale kvůli takovému jednání budu se muset rozhodnout změnit operátora.


Požadované řešení

Nevim jak má vypadat reakce.Rozhodněte prosím samé.Hezky den.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 08:48, před 4 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Ke zrušení možnosti operátorů účtovat si roamingové poplatky najdete více informací v našem článku, dostupný z: https://www.dtest.cz/clanek-5939/bezplatny-roaming-v-eu-dobry-sluha-ale-zly-pan

nebo

https://www.dtest.cz/clanek-5654/zruseni-roamingovych-poplatku-v-eu-10-praktickych-otazek-a-odpovedi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2020 20:46, před 4 lety

Dobrý den, paní Levosjukova,

mrzí mě, že Vám byl hovor s kolegou nepříjemný. Prosím napište nám přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazdtest, zkusíme dohledat nahrávku hovoru a celou situaci prověříme. Odpovíme Vám pak e-mailem.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2020 23:28, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2020 15:51, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.