Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Od dneška 9.9.2020 od 8:00 hod. je po celé prodejně v Tescu(Brno Dornych) zveřejněna akce, že když nakoupíte jakoukoliv čokoládu Milka od te menší až po ty 300g a budou v ceně min. 99,- tak dostanete jako dárek zápisník zdarma. Tak jsem akci chtěla využít a 9.9.2020 v 8:20 jsem šla k samoobsluzne pokladně se dvěmi 300g cokoladami milka za 54,90Kč a se zapisnikem a zápisnik mi nebyl odecten. Zavolala jsem tedy na paní, ty mi chtěli čokoládu Oreo měnit, ikdyz měly před sebou leták, ze je to na jakékoliv Milka čokolády(více druhu) a částku nad 99,-Kč jsem splňovala. Nikoho mi nezavolali, nikdo se mi neomluvil, řekli jen jestli si to vymenim, nebo jestli to nechci, ze teď to nevyřeší. Někdo mi s tímto nepomohl, ani mi mi nebyla navrhnuta kompenzace. Takové jednání a v tom případě i klamavá reklama mě neuvěřitelně naštvala.
Akce 9.9.2020 - za čokolády Milka v min. hodnotě 99kč jako dárek zapisník
Kompenzace za takové jednání a klamavou reklamu
|
Tweet |
Dle písm. e) přílohy č. 1 k zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že obchodní praktiky jsou vždy považovány za klamavé, pokud prodávající s úmyslem propagovat jiný výrobek nebo službu nabízí ke koupi výrobek nebo službu za určitou cenu a poté odmítá přijetí objednávky. V řešené věci by mohla být naplněna právě tato skutková podstata nekalé obchodní praktiky, neboť prodávající nabízí dva druhově rozličné výrobky, přičemž při uzavírání smlouvy (nákup zboží na pokladně) odmítá přijetí objednávky s tím, že se akce na tento druh zboží nevztahuje, ačkoliv o opaku spotřebitele informuje prostřednictvím svých reklamních sdělení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.