Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den, na stránkách Čedoku jsem si našla dovolenou do termálů na Slovensko - Velký Meder v termínu 16.-22.8.2020. Na stránkách bylo uvedeno, že vybavením hotelu je termální bazén. Jelikož jsem jela se synem, tohle mi úplně stačilo a neřešila jsem, že v blízkosti se ještě nachází termální koupaliště.
Týden před odjezdem jsem zjistila (dle mapy, když jsem nastudovávala cestu příjezdu), že hotel žádný bazén nemá, že je v blízkosti pouze zmiňované koupaliště. Pomocí chatu na stránkách Čedoku jsem se ujistila, o jakém bazénu na stránkách hovoří a bylo mi řečeno, že jsou tím myšleny blízké termály, ale že mám vstup v rámci ubytování zdarma.
Když jsme dojeli na místo, bylo mi recepční sděleno, že tomu tak není a všechny vstupy si musíme platit. Kontaktovala jsem opět Čedok emailem, kde mi bylo najednou řečeno, že má recepční pravdu, že bych musela mít dokoupen nějaký "balíček", o kterém mi nikdo z CK předem neřekl, a že u hotelu není v ceně žádné koupání mě též nikdo neupozornil.
Takže se nám dovolená prodražila o několik tisíc za vstupy na termální koupaliště.
Velice mě tímto CK Čedok zklamal, ať již chybnými údaji na stránkách tak jednáním. Na další email, kde jsem se zmínila, že mi o nutném balíčku nikdo neřekl, již nereagovali.
číslo rezervace 2796093
Přála bych si kompenzaci výdajů za termální bazén, jelikož šlo o náklady, se kterými jsem do poslední chvíle nepočítala z důvodu jednání CK.
|
Tweet |
Pokud poskytnuté informace v katalogu společnosti neodpovídaly skutečnosti a slibovaný bazén nebylo možné bezplatně využít, je oprávněné vady zájezdu reklamovat. Cestovní kancelář jako pořadatel zájezdu odpovídá za to, že zájezd bude v souladu s uzavřenou smlouvou, ať už má služby poskytovat ona sama nebo jiný smluvený poskytovatel.
Právo na slevu z ceny zájezdu vznikne jedině tehdy, pokud spotřebitel vadu vytkl bez zbytečného odkladu u kontaktní osoby uvedené v potvrzení o zájezdu či ve smlouvě (typicky u delegáta) a umožnil cestovní kanceláři vyřešit problém v přiměřené lhůtě už na místě. Podat písemnou reklamaci s nárokem na slevu však stačí až po návratu z dovolené. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.