Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem velice nespokojena s dodáváním a komunikací dodáváním balíků od České pošty.Tento problém je opakovaně.Buď jsem doma a nikdo mi nezavolá ani nezazvoní a přesto mám ve schránce nezastižena.Nebo mi rovnou přijde upomínka o vyzvednutí zásilky aniž bych otom věděla,že jsem si ji měla vyzvednout a nebo mi přijde lístek o vyzvednutí v pondělí s pátečnim datumem a přitom je to balík do ruky.A podotýkám,že do schránky chodim denně a v pátek tam nic nebylo......Tak jak je možné ,že mi nikdo nedal vedět,že mi bude doručen balík a ani se mi nikdo neozval?!Pak akorát trávim čas na poště čekánim a ještě se stim balíkem(někdy je i větších rozměrů a docela těžký)musim tahat domů!Prosila bych tento problém vyřešit a určitě nejsem sama kdo stim má problém.Chápu,že jsem třeba v práci to už se mi párkrát stalo a to vyjmečně mi doručovatel zavolal,tak to jsi natu poštu dojdu,ale je to vyjímka.
Balík do ruky
Prosím o vyřešení
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Děje-li se tak opakovaně, je možné současně podat i podnět ke kontrole Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Nebude-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.