Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnešní den tj. 9.9.2020 jsem cestovala R 892 v 7.12 hod. z Veselí nad Moravou do Bystřice pod Hostýnem s přestupem v Hulíně.
Vlakvedoucí, která za celou dobu naše kupé nenavštívila nás tudíž vůbec neinformovala, že v Hulíně, kde jsme přestupovali, je výluka na trati Hulín - Holešov.
V Hulíně nás přestupovalo směrem do Bystřice pod Hostýnem celkem 20 a ještě 2 dále do Rožnova pod Radhoštěm.
Jaké bylo naše překvapení, když náš rychlík měl 8 min. zpoždění při příjezdu do Hulína a autobusy celkem 3 odjely, aniž by na nás 22 cestujících počkaly.
V Hulíně nás totiž na nádraží nikdo neinformoval o výluce a kde se autobusy nachází. Žádný informátor ani "cedule " tam v nádražní hale ani na nástupišti není. Po informaci u pokladní jsem se dozvěděla, že autobusy jsou před nádražím. To ale žádný z cestujících nevěděl, kde to je. Že se musí do podchodu a dále na parkoviště. Za tu dobu, než jsme získali tyto informace, byly 3 autobusy pryč.
Podávám tuto stížnost za všech 22 cestujících, kteří museli na vlastní náklady dále cestovat autobusovou linkou.
Tito cestující se shodli, že tímto vlakem už nikdy nepojedou. Takové služby jsou vizitkou ČD.
Doufám, že z takového pochybení budou vyvozeny důsledky a příště se odpovědní zaměstnanci vyvarují chyb, které mají špatný obraz v očích cestujících.
Bystřice Pod Hostýnem, 9.9.2020 Planá Zdeňka
Sjednání nápravy v budoucnu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/