Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 27.7.2020 jsem kontaktovala přes kontaktní formulář Lidl-shop.cz jmenovanou firmu, že mi přestal fungovat kuchyňský robot (zakoupený přes e-shop) a co mám tedy dělat, jak můžu postupovat, když chci zboží reklamovat. Ještě ten den mi přišla odpověď "Váš požadavek jsme postoupili ke zpracování na servisního partnera". Od té doby nic, tak jsem 6.8.2020 se připomněla a opět odpověď
"Váš dotaz jsme dne 27. 7. 2020 postoupili na servisního partnera, který se nyní zabývá jeho zpracováním.
Z důvodu velkého počtu dotazů, které má servisní partner denně k řešení, se mohla doba zpracování prodloužit.
Pokud však chcete svůj požadavek urgovat, zavolejte nám v pracovní době servisního partnera, tj. od pondělí do pátku od 8. do 17. hodiny na bezplatnou servisní linku 800 143 873 a sdělte své referenční číslo: "409408356", pod kterým Váš požadavek evidujeme. Operátorka Vás na servis ihned přepojí.
Věříme, že i na Váš dotaz bude v brzké době odpovězeno". No odpovězeno mi už, ale nebylo a to ikdyž jsem psala 1.9.2020 Na linku se dovolat se však nelze dovolat. Ve snaze dovolat se na číslo UPS minuty ubíhají a já neustále čekám, protože není nikdo, kdo by se mi věnoval, všichni se věnují těm, co se dovolali přede mnou. A vzhledem k tomu, že je hovor zpoplatněn, možná za chvíli provolám víc peněz, než stála zmiňovaný kuchyňský robot. Doma mám tedy už třetí měsíc nefunčního kuchyňského robota nevím, jak tedy postupovat dál, abych se dopracovala k nějakému řešení, doba záruky brzy bude končit, mám z toho pocit jako by to bylo takhle řešené - neřešené právě kvůli končící záruční době.
Kuchyňský robot
Vrácení peněz na účet, popř. výměna zboží během dodávky nového produktu.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den paní Křížová,
za komplikace při reklamaci přijměte naši velkou omluvu a určitě se nejedná o náš standardní postup.
Vaše ref číslo 409408356" včetně čísla faktury předáváme ihned k urgenci odpovědným kolegům.
Věříme, že po víkendu bude vše vyřízeno.
Děkujeme, že jste se na nás obrátila prostřednictvím dTestu a přejeme pokud možno hezký den
S pozdravem
Lidl Česká republika.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
tak na úvod musím napsat poděkování za rychlou reakci na mou stížnost dTestu, děkuji že jste se mou stížností zabývali a zárověň mi pomohli. Jsem dlouholetá zákaznice Lídlu, tato situace byla pro mne nová, nikdy předtím jsem se nevyřízenou reklamací u Lídlu nesetkala, o to víc jsem byla nemile překvapená. Nicméně po dlouhých peripetiích musím uznat, že nakonec vše dobře dopadlo. V pondělí 19.10.2020 mi přišel balíček a to s úplně novým funkčním kuchyňským robotem. Ještě jednou mockrát děkuji a to nakonec i Lídlu :-).
Dobrý den, paní Křížová,
jsme rádi, že nakonec vše dobře dopadlo a za komplikace, které vznikly, se ještě jednou omlouváme.
S přátelským pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení: