Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4490Odstěhovala jsem se, přesto musím zaplatit další dva měsíce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2014, před 10 lety

Lucie Borková

Znění stížnosti

Dne 27.2.2014 jsem se papírově odstěhovala z podnájmu a na výpovědi od majitele mám podepsané stavy elektroměru. Tuto podepsanou výpověď a výpovědní formulář jsem odeslala doporučeně do Centropolu (tak mi to na začátku ledna poradil operátor Centropolu).
28.5.2014 jsem obdržela SMS, abych zaplatila fakturu, kterou jsem však nedostala.
Měsíc a půl trvalo než mi Centropol poslal fakturu na správnou adresu, neboť mi veškerou korespondenci posílali na adresu odkud jsem se odstěhovala, včetně dopisu, abych do výpovědi něco doplnila.
Na faktuře mám naúčtované další dva měsíce, protože jsem nereagovala na dopis, který mi 4.3.2014 poslali na adresu odkud jsem se odstěhovala.
Navíc tyto dva měsíce již zaplatil nový nájemník jiné společnosti. Není to náhodou dvojí platba za jednu službu?
Jak mohu reagovat na něco, co Centropol poslal na jinou kontaktní adresu než jsem uvedla ve výpovědním formuláři a co navíc Česká pošta doručila do cizí schránky? Mé jméno na ní není již od 22.2.2014, kdy jsem se fyzicky odstěhovala.
Nyní to už na několikrát řeším s právním zastoupením Fridrich Paľko, s.r.o., kteří mi do telefonu řekli, že se mnou souhlasí, ale poté změnili názor.
Proč mám platit za chybu při zpracování mé výpovědi?


Produkt

Elektřina


Požadované řešení

Jediné co chci, je přepočítání faktury dle stavů elektroměru zaslaných na výpovědním formuláři a podepsaných majitelem bytu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2014 12:54, před 10 lety

V tomto případě záleží na skutečnosti, zda výpověď splňovala veškeré náležitosti a měla tedy vyvolávat zamýšlené účinky již jejím doručením.
Pokud spotřebitelka prokazatelně informovala společnost o změně korespondeční adresy, společnost je povinná tuto změnu respektovat. Nerespektováním této skutečnosti spotřebitelce vznikla škoda. Pokud zároveň pochybila i spotřebitelka v tom, že její právní jednání nebylo perfektní, dovozujeme v tomto případě spoluúčast obou subjektů. Dělícím momentem může v tomto případě být přimeřená doba po odeslání dopisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 14:15, před 10 lety

Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.