Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44900Porušování pravidel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2020, před 4 lety

Pavel Řiha

Znění stížnosti

Dobrý den, už včera se mi stalo, že jeden z vašich zaměstnanců mně nabádal k tomu abych si nasadil roušku, nemám nic proti ale nejprve byste si měli zkorigovat vaše zaměstnance. Slečna co mně poprosila abych si nasadil roušku ji měla v pořádku, ale co mě zarazilo že paní pokladní ji neměla pořádně. A to kolikrát zakaslala ani ruku před pusu si nedala, stězovala si že přez ni nemůže dýchat.pokud tedy nemůže dýchat přez roušku at jde na nemocenskou protože pak tedy porušuje narizeni. Děkuji Říha.


Produkt

Porušení narizeni


Požadované řešení

Paní pokladní at nosí roušku pořádně nebo at si koupí respirator.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 10:18, před 4 lety

Na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví bylo zavedeno od čtvrtka 10. září 2020 povinné nošení roušek až na některé výjimky ve všech vnitřních prostorách staveb mimo bydliště.

Není-li respektováno zmíněné opatření vlády, měl by se spotřebitel nejprve obrátit na společnost s podnětem prostřednictvím odpovědného vedoucího provozovny nebo využít kontaktních formulářů. Pokud nebude zjednána náprava, má spotřebitel možnost obrátit se na příslušné správní orgány (Krajské hygienické stanice), které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty. Jedná se o přestupky proti ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 12:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.