Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V Minulém roce jsem odešel po výpovědi od Freesat ke Skylink. Dnes jsem dostal upozornění na úhradu pohledávky č. 16020920. Nevím o co se jedná, jak mám postupovat? Balatka Oldřich
V minulém roce jsem odešel do Freesat po výpovědi ke Skylink. Dnes jsem dostal upozornění na úhradu pohledávky číslo 16020920. Nevím o co se jedná. Jak mám postupovat? Balatka Oldřich
Nevím jak mám postupovat? O co se jedná?
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.
Pokud by inkasní společnost chtěla pohledávku vymáhat dále, musela by se obrátit na soud a v soudním řízení by spotřebitel měl možnost uplatnit všechny námitky. Případná exekuce může být zahájena až po pravomocném rozhodnutí soudu.
Co se týče společnosti UPC DTH S.a.r.l.(FreeSat), jedná se o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), proto doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.