Společnost


Adam Donát

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44904Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2020, před 4 lety

Natalie Svobodova

Znění stížnosti

Pan Donát prodává nyní “zázračný” masazni přístroj za pouhých 5990,- který běžné seženete do 2.000,- Kč. Babička se nechala v OC Kaufland v Brně zidenicich přesvědčit o jeho koupi. Nicméně když přišla domu a měla s nami rozmluvu, dohodli jsme se, ze budeme pana Donata kontaktovat a chtit přístroj vrátit. Balík se nám jednou vrátil po telefonu je pan velice arogantní,vulgární a po měsíci a půl dohadů nakonec platbu vrátil, ale bez poštovného na které máme jako spotřebitel nárok. Proto bychom touto cestou rádi varovali ostatní aby se této osobě vyhnuli pokud možno obloukem.


Produkt

Masážní přístroj


Požadované řešení

Pokus o návratnost poštovného ve výši 342,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 22:46, před 4 lety

Podle § 1820 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku má prodávající povinnost před uzavřením smlouvy mimo prostor obvyklý pro prodávajícího podnikání informovat spotřebitelku o její povinnosti nést náklady spojené s navrácením zboží v případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Prodávající musí dle § 1828 odst. 1 občanského zákoníku poskytnout spotřebitelce zmíněnou informaci v listinné podobě.

Pokud prodávající výše uvedené nesplnil, má spotřebitelka právo žádat v případě odstoupení od smlouvy také náhradu nákladů na vrácení zboží zpět prodávajícímu (tedy např. proplacení poštovného) dle § 1832 odst. 3 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2020 21:35, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.