Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 10.3. jsem přes PPL Parcel Shop odesílala zpětnou zásilku, která však nebyla doručena. Jednalo se o reklamaci nekvalitního zboží, ve které jsem požadovala vrácení peněz (1400,-).
Po nějaké době jsem kontaktovala zákaznickou linku PPL, kde mi bylo sděleno, že zásilka je pravděpodobně na depu v Ostravě a že mě budou informovat o konkrétním stavu. Nikdo se však neozval.
Dále jsem dne 15.6. podala Reklamaci přímo na PPL stránkách a přišlo mi na email potvrzení o evidenci této reklamace. Bylo tam uvedeno, že v případě potřeby doplnění informací mě bude reklamační oddělení kontaktovat, ani v tomto případě se tak nestalo a já v tuto chvíli nemám zásilku vrácenou ani do internetového obchodu a ani zpátky ke mě tudíž nemám ani zboží, ani peníze.
Prosím o prozkoumání situace.
Děkuji
zpětná zásilka poslaná přes PPL Parcel shop
Jelikož se jednalo o zásilku pro reklamační řízení, pravděpodobně již reklamaci nestihnu uplatnit, prosím tedy o peněžní náhradu škody - 1400,-
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.