Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#4491Nemožnost využít uhrazenou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2014, před 10 lety

Michala Zelová

Znění stížnosti

Dne 4.8.2014 jsem chtěla využít objednávku služeb lékařké epilace u společnosti Mediestetik a uhradit ji vouchery objednanými 15.6.2014 a zaplacenými 18.6.2014 v celkové hodnotě 3990 Kč. Poskytovatel mi odmítl poskytnout plnění služby z důvodu platební neschopnosti portálu Zapakatel.cz, přes který bylo možné zakoupit vouchery na ošetření.
Obratem 4.8. jsem požádala společnost Spojka Group s.r.o. o navrácení zaplacené částky na můj účet dle prohlášení a instrukcí na stránkách serveru Zapakatel, který mezitím změnil majitele, viz info na http://www.zapakatel.cz/kontakt.
11.8. jsem svou žádost urgovala.
13.8. jsem obdržela následující emailovou odpověď z emailu info@branaslev.cz: "Dobrý den, Váš požadavek byl zaevidován a předán na příslušné oddělení k řešení, prosím tedy o trpělivost než se vše vyřeší. S pozdravem a přáním krásného dne, Kačka, Brána slev".
Od té doby společnost nekoná, dnes jsem urgovala potřetí.


Produkt

10 ks kuponů á 399 Kč na lékařskou epilaci u spol. Mediestetik


Požadované řešení

Navrácení částky 3990 Kč za zaplacené vouchery, které nebylo možno uplatnit z důvodu platební neschopnosti portálu Zapakatel


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 10:22, před 10 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení, v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu.
Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, pokud byla smlouva uzavřena přímo s ním, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 13:13, před 10 lety

Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.