Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 20.8. 2020 jsem si objednala šaty na pro družičky na svatbu. Číslo objednávky 164551. Bohužel se svatba zrušila a já potřebovala objednávku zrušit. Napsala jsem na jejich email info@svetoma.cz, bohužel bez odpovědi. Zkusila jsem to na jejich Facebooku prostřednictvím messenger. Bohužel tak mi dvakrát po sobě přišla automatická zpráva at se obrátím na jejich podporu, která mi po "proklikání" jak zrušit objednávku řekne, že zaplacená objednávku nelze zrušit. To už mi bylo divný a vyhledala si recenze na tento e-shop a zjistila jsem že jsem bohužel naletěla.
Na tomto e-shopu mi vadí jejich nekomunikace a klamání lidí.
Děkuji.
Vázací šaty pro družičky
Požaduji zrušení objednávky a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto svého zákonného práva může využít i před převzetím zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.