Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si kryt na mobilní telefon Nokia E7, který jsem jinde na internetu nemohl najít. Kryt jsem objednal, pochopitelně zaplatil a od té doby se nic neděje. Obchodník mi jednou zvedl telefon a poté už se nic nedělo. Telefon zvoní, ale pan podnikatel ho nehodlá zvednout.
Černé kožené flip pouzdro pro Nokia E7
Vrácení peněz a ztrestání takových šmejdů, jako je tento obchod
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Byla-li kupní cena uhrazena kartou a prodávající po odstoupení peníze nevrátí, může se spotřebitel obrátit na svou banku a požádat o tzv. charge-back (zpětnou platbu) - více na: http://www.dtest.cz/clanek-3517/dtest-a-esc-zpetna-platba-pomaha-resit-potize-pri-online-nakupech. V takovém případě je nutné doložit doklady prokazující objednávku, odstoupení apod.
Společnost February s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.