Společnost


JV Agentura s.r.o.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44938Zrušení akce Fast & Furious 2018 - nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2020, před 4 lety

Michaela Kocmanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

15. 5. 2018 jsem zakoupila dva lístky na akci Fast & Furious 2018 v celkové hodnotě 2.310 Kč, která se měla konat 22. 9. 2018. To se neuskutečnilo a místo toho se tato akce termínově přesunula na 5. 1. 2019. Ani v tomto termínu se již zmiňovaná akce nekonala a místo toho mi přišel e-mail o zrušení akce.
V omluvném e-mailu od společnosti Ticketportal, která citovala onu společnost JV Agentura s.r.o., jsem se dozvěděla, že peníze budou vráceny dle data zakoupení - 15. 5. 2019. To se bohužel nestalo.
Proto jsem tedy v srpnu 2019 urgovala společnost Ticketportal s dotazem, kdy budou peníze vráceny, načež mi odpověděli, že zahraniční agentura se dostala do velmi složité situace a tudíž i vrácení peněz za zakoupené lístky bude posunuté.
Stále se nic nedělo a tak jsem poslala v březnu roku 2020 druhý email, kde mi také nebylo nic řečeno.
Nyní (září 2020) jsem poslala třetí e-mail a předpokládám, že se opět nic nedozvím, stejně jako někteří lidé, kteří si na JV Agentura s.r.o. stěžovali.


Produkt

Fast & Furious 2018 (21. + 22. 9. 2018, později přesunuto na 5. 1. 2019)


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2020 14:19, před 4 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o tzv. bezdůvodné obohacení. Dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle ustanovení § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 12:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.