Společnost


ONLINE INVESTMENTS 16 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44946Dodané jiné respirátory, bez dodacího listu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2020, před 4 lety

Ilona Štěpánková

Znění stížnosti

Z Heuréky jsem objednala sadu 10 respirátorů FFP2, cena 329 Kč. Obchod uváděl dopravu zdarma. Přišlo mailem "přijetí objednávky" bez konkrétní specifikace, co jsem objednala. Následující den mi ze společnosti zavolali, že doprava stojí 79 Kč. Odsouhlasila jsem to. Současně jsem se zeptala, zda pošlou opravdu české respirátory GPP. Pracovnice odpověděla ano.
Další den bylo zboží na zásilkovně, kde jsem ho zaplatila (408 Kč) a převzala. V balíčku byly čínské respirátory bez certifikace. Žádný doklad jako dodací list nebo faktura, žádné uvedení ceny.

Nemám v ruce nic, co by potvrzovalo, co jsem objednala ani žádný doklad o tom, co mi poslali. Těžko to mohu reklamovat.


Produkt

Objednala jsem: General Public Protection respirátor FFP2 KN95, 10 ks, s certifikací v ČR


Požadované řešení

Požaduji slevu, protože dodané čínské respirátory jsou určitě levnější. Na webu jsem je nenašla. Podobné čínské respirátory na internetu jsou za cca 18-20 Kč/kus. Já zaplatila 32,90 za kus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2020 15:22, před 4 lety

Bylo-li dodáno jiné zboží, než které bylo spotřebitelem objednáno, jedná se o vadu zboží ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.

V rámci uplatněné reklamace může spotřebitel vznést nároky, které upravuje § 2169 občanského zákoníku. Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Rovněž je možné vedle těchto nároků žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 14:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.