Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,20.4.2020 jsem dceři koupila boty v e-shopu A3sport značky Vans. 8.8.2020 jsem je reklamovala,praskly v ohybu.Je pravda,že dcera je ještě párkrát měla na noze,ikdyž jsme věděly,že jsou poškozené.Bohužel reklamace byla zamítnutá,protože cituji:Intenzita používání zkrátila životnost obuvi.Reklamace nebyla uplatněná ihned po zjištění vady,při dalším použití došlo k prohloubení vady a znehodnocení zboží.
Takže tím chtěl pán říct,že kdyby jsme je reklamovali hned jak praskly,nějakým kouzlem by je spravil aniž by je zašil,či zalepil?Podle mě je to vada materiálu.když cca po třech měsících praskly.Co mohu dělat dál?Pochopitelně jak jsem se zde dočetla,známý neuznávač reklamací Petr Janata Hradec Králové.
Již si nikdy v tomto obchodě nic nekoupím.Jestli si totiž myslí,že lidé mají peníze na to,aby si kupovali boty za tisíce na pár měsíců a pak je vyhodili do popelnice,tak jsou to hlupáci.
Dámská obuv Vans velikost 6,5
Chtěla jsem výměnu bot,evidentně to je vada materiálu.
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.