Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Koupil jsem v Kauflandu Slaný Ramu o váze 400 g která byla ovšem v balení které je běžné u Ramy 500g, krabička byla proto naplněna jen cca 10 mm pod okraj!
Váha na krabičce byla sice uvedena 400 g ale vzhledem k tomu, že většina zákazníků která kupuje toto zboží v akci a porovnává např. stejnou cenu Ramy classic s Ramou máslovou tak se rozhodne mít za stejnou cenu o 100 g více a zakoupí vizuelně "větší" balení a tím , pokud je v tomto "větším" balení méně je podle mého názoru klamán!
Myslím, že to Kaufland nemá zapotřebí, jsem zklamán.
Rama Classic 400g v balení o velikosti 500g.
Vysvětlení proč do běžné a standardně prodávané velikosti krabičky 500 g byla Rama o váze 400g??
|
Tweet |
Pokud prodávající nabízí stejné zboží o různé hmotnosti v obalu o totožných rozměrech za účelem přimět spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, mohlo by se jednat o klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky.
Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku zemědělských, potravinářských a tabákových výrobků provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce, na níž se spotřebitel se svým podnětem může obrátit.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Zasílám kopii případu společnosti Kaufland k řešení emailem s přílohou fotky krabičky..
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Chci od společnosti konkrétní odpověď proč se tak stalo, odkaz na zákaznické centrum místo odpovědi je k ničemu a dle mého názoru chce jen odradit zákazníka od dalšího jednání.
Nechápu, proč není tento můj podnět předán na zákaznické centrum a to mi zašle odpověď!
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, které je oprávněno zpracovávat zákaznické podněty, a to pouze na výše uvedených kontaktech. Na naši e-mailovou adresu nám také můžete zaslat své telefonní číslo, rádi se Vám ozveme zpět.
Děkujeme za pochopení,
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Když jste zákaznické centrum-viz.váš podpis pod reakcí, tak proč mě přehazujete jinam, proč nenapíšete stručně a jasně proč pridáváte Ramu 499 g v balení 500g? To je tak těžké mi ti napsat do emailu:
cerny52@gmail.com
Společnost se opakovaně vyjádřila, jaký postup je z její strany možný. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na dobrovolnosti, nemůžeme ji k jinému řešení přinutit. Vzhledem k tomu stížnost pro další komunikaci uzavíráme.