Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#4496Oslovení starých rodičů s dárkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2014, před 10 lety

Zdenka Matulová

Znění stížnosti

Mé rodiče navštívil dealer této společnosti,který měl jen něco poupravit v původní smlouvě.Rodiče jim postoupili výpis a pán Martin Brabec jim dal novou smlouvu na jinou společnost než původní která byla centropol energy.Zjistili jsme,že Comfort Energy je dceřinná společnost Centropolu.Pan Brabec jim dal 5 žárovek ,řekl jim,že jsou v ceně 2500kč.Když jsem zjistila co se stalo tak jsme do 14 dnů odstoupili od smlouvy a vrátili nepoškozené žárovky které údajně nebyly v původním obalu.Dali jim pokutu 400 Kč,kterou jsme museli uhradit. Jde nám o neodůvodněnou pokutu.Maminka je ročník 1939 a tatínek 1930.Mám i dokumentaci k tomuto

zákaznické číslo u nich na které došla pokuta je 8201655258
dali jim k úhradě žárovku (BL-E-9-W) za 400 kč.poslali jsme to zpět jako křehké zboží.


Produkt

zákaznické číslo u nich na které došla pokuta je 8201655258 dali jim k úhradě žárovku (BL-E-9-W) za 400 kč.poslali jsme to zpět jako křehké zboží.


Požadované řešení

vrácení pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2014 13:04, před 10 lety

Jednalo-li se o kupní smlouvu, od které spotřebitel odstoupil, spotřebitel odpovídá podnikateli dle § 1833 občanského zákoníku pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Hodnota zboží byla dle uzavřené smlouvy 1 Kč. Obal není součástí věci a nelze za jeho nedodání spotřebitele tímto způsobem sankcionovat. Společnost by navíc musela v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku prokázat, že žárovky byly dodány v jiném obalu. Taková sankce navíc dle nám dostupných informací neměla ani oporu v uzavřené smlouvě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2014 10:44, před 10 lety

Dobrý den,

na základě výše uvedených tvrzení Zákazníka byl celý jejich případ prověřen a jelikož tvrzení, obsažená v podání Zákazníka nejsou pravdivá, dovolíme si na něj reagovat.

Dne 18.8. 2014 uzavřel Zákazník Kupní smlouvu na LED žárovky a to za podmínek, definovaných Kupní smlouvou. Tato Kupní smlouva byla uzavřena se společností COMFORT ENERGY s.r.o., která není dceřinou společností CENTROPOL ENERGY , neb není k této společnosti v žádném stavu ovládané, či ovládající osoby a tedy tyto tvrzení Zákazníka nejsou v žádném ohledu pravdivá.

Dle Kupní smlouvy má Zákazník právo na odstoupení od ní a to ve lhůtě 30 dnů ode dne podpisu Kupní smlouvy, čímž dochází k rozšíření nároku na odstoupení od Smlouvy, oproti lhůtě, kterou spotřebiteli přiznává zákon a která činí 14 dní od podpisu Smlouvy. Zákazník, nebo spíš jeho zmocněnec uvádí, že bylo odstoupeno ve lhůtě 14 dní. Toto tvrzení zákazníka rovněž není pravdivé, když k odstoupení od Kupní smlouvy a vrácení zboží došlo až 8.9.2014, tedy po více než 14 dnech od sjednání takové smlouvy. Odstoupení od smlouvy přesto bylo, v souladu s lhůtou uvedenou v Kupní smlouvě, akceptováno.

Dalším nepravdivým tvrzením je skutečnost, že by mělo dojít k sankcionování Zákazníka pokutou 400 Kč.
Za podmínek v Kupní smlouvě uvedených je možné od ní odstoupit, ovšem za předpokladu, že je zboží vráceno nepoškozené a (pokud možno) v původním obalu. Zboží však nepoškozeno nebylo. Zákazník, jak je patrné z přiložené dokumentace vrátil zboží neúplné a sice jednu LED žárovku z pěti vyměnil a dodal typově jiný druh zboží, čímž porušil ustanovení Smlouvy. Naše společnost tak uplatnila nárok na úhradu toho, co z vráceného zboží ubylo, resp. to o co se snížila jeho hodnota, v důsledku dodání jiného druhu zboží. Takto byla koncipována i výzva k úhradě snížené hodnoty zboží.

S pozdravem,

BOHEMIA ENERGY entity, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 16:20, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.