Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po zaslání emailu firmě NBS trading ohledně špatného zboží,firma vůbec nereaguje a zboží,které jsem si neobjednala jsem zaslala zpět,ale vůbec zásilku nepřevzali a balíček mě přišel zpet!! Zaslala jsem také firmě mail,v němž žádám vrácení peněz,ale místo toho mě přišel výše zmíněný balíčk zpět.
Podle bohužel pozdě přečtených recenzí se jedná o podvodnou firmu,která zasílá buď špatné zboží a pak na reklamace nereaguje nebo zasílá plagiáty.
Byla mě zaslána lahvička,která postrádá jakýkoliv název,tudíž nemůžu napsat o co se vůbec jedná!
Dodavatel by měl určitě ihned zareagovat na stížnost a pokud žádám vrácení peněz,měl by je do týdne vrátit buď na účet nebo zaslat složenkou.Pokud jsem řešila s jiným obchodem nějakou reklamaci,vždy slušně a rychle žádost vyřídili.Proto tímto žádám VRÁCENÍ PENĚZ,prptože nevěřím,že by mě výměnou bylo zasláno objednané zboží.
|
Tweet |
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitelka s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musela by se spotřebitelka domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.