Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#44973Neoprávněné obohacování českou poštou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2020, před 4 lety

Patrik Rejmont

Znění stížnosti

Přišel mi balík z Číny v hodnotě pod 22 eur a pošta si neoprávněně v tomto případě naůčtovala doplatné/clo v hodnotě 103,-kc
Na co teda ukládá zákon, že do 22 eur se danit nemusí??? Přitom jsem dodal veškeré doklady co chtěli na vyzvání. A pokud si chtějí kompenzovat tu práci s tím balíčkem, tak já je do zachycení balíčku nenutil!!! Jejich problém, že špatně odhadli zasilku. Jejich chování je otřesné a arogantní.


Produkt

CZK 513.65 59%OFF | 1080P PTZ Wifi IP Camera Outdoor 4X Digital Zoom AI Human Detect Wireless Camera H.265 P2P ONVIF Audio 2MP Security CCTV Camera https://a.aliexpress.com/_BTr2AM


Požadované řešení

Vrátit peníze, o které mě okradli!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2020 14:08, před 4 lety

Pokud Česká pošta, s.p. účtovala neoprávněně spotřebiteli poplatky, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.