Společnost


AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44974LG LED TELEVIZOR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2020, před 4 lety

Miloslava Radová

Znění stížnosti

Dobrý den,
televize-model LG 55SM8200PLA
výrobní č.908MAQQ21084
zakoupena 17.11.2019, na prodejně EXPERT elektro Znojmo,Brněnská 19,669 02 Znojmo
Obrazovka nejprve zmodrala,zvuk šel.
Nyní obrazovka černá,zvuk nereaguje.
Opravář tvrdí,že nejsou náhradní díly a čekáme dalších 14 dní.
Děkuji za kladné vyřízení.

S pozdravem Radová


Produkt

televize-model LG 55SM8200PLA výrobní č.908MAQQ21084


Požadované řešení

Vyměnit televizor.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 17:07, před 4 lety

Dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodejce povinnost vyřídit reklamaci do 30 dní. Prodloužení této lhůty je možné jen pokud se tak prodejce se spotřebitelkou dohodnout. Pokud prodejce nevyřídí reklamaci včas, pak má spotřebitelka právo i na odstoupení od kupní smlouvy (vedle práva na opravu věci či výměny za novou věc) a tudíž na vrácení kupní ceny výrobku. To však platí jen tehdy, pokud délka reklamace překročí 30 dní.

Obecně platí u reklamace takzvaná hierarchie nároků. To znamená, že podle ustanovení § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitelka právo na bezplatné odstranění vady (opravu), v případě, že by vadu nebylo možné odstranit nebo by bylo oprava vzhledem k vadě neúměrná, pak má spotřebitelka právo na dodání nové věci. Pokud to není možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Vždy také může požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 14:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.